Actele necesare pentru înscrierea la procedura de Reatestare profesională a asistenţilor medicali generalişti, moaşelor sau asistenţilor medicali, organizată de O.A.M.G.M.A.M.R., filiala Maramureș:
– Cerere către OAMGMAMR (formular eliberat la sediul organizaţiei şi pe care îl găsiţi anexat);
– C.I. sau B.I – copie xerox;
– Certificat de căsătorie, sentinţa de divorţ – copie xerox (dacă este cazul);
– Certificatul de membru (după caz);
– Copia documentelor de studii care atestă formarea profesională (după caz);
– Taxa pentru reatestarea competenței profesionale;
– Certificat de sănatate fizică și psihică (certificat medical tip A5);
– Documente care atestă vechimea în exercitarea profesiei (copie cartea de muncă, copie contract individual de muncă, adeverință angajator, raport REVISAL, etc.);
– Fişa de stagiu ( formular eliberat la sediul organizaţiei);

-cazier judiciar.

Descărcare document editabil:

Cerere reatestare_RUN CU MODIFICARE

În conformitate cu prevederile art. 18 din OUG 144/2008, asistenţii medicali generalişti, moaşele şi asistenţii medicali care întrerup activitatea profesională pentru o perioadă mai mare de 5 ani vor fi reatestaţi, în vederea reluării activităţii.

Reatestarea competenţei profesionale a asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali în vederea exercitării profesiei se face, la cerere, de către o comisie a filialei Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, în baza Metodologiei de reatestare a competențelor profesionale a asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali, adoptată prin Hotărârea Consiliului național nr. 44/05.12.2023.

Ordinul Asistenților Medicali Generaliști,Moașelor și Asistenților din Maramureș

Program cu publicul

  • Luni - Joi

    De la ora 10:00 la ora 15:00

  • Vineri

    De la ora 10:00 la ora 14:00

  • Sambata - Duminica

    Inchis

Info Contact

Scroll to Top