În vederea eliberării avizului de liberă practică anul 2021 , pentru a respecta recomandarea privind limitarea răspândirii infecției provocate de COVID-19 cât și obligația profesională și morală de a preveni infectarea persoanelor cu care intrăm în contact, vom proceda după cum urmează :
– Pentru Unitățile spitalicești – se va proceda ca și în anii precedenți – prin reprezentant
– CMI și farmaciile vor trimite documente pe e-mailul – secretariat@oamgmamr-mm.ro
Documente necesare :
– Copie a asigurării de malpraxis încheiată pe anul 2021( sumele minime de asigurare au rămas aceleași) perioada asigurată trebuie să fie 01.01.2021 – 31.12.2021.În cazul în care asigurarea nu acoperă întreg anul 2021, puteți opta pentru suplimentarea perioadei asigurate până la data de 31.12.2021, prin urmare va trebui să prezentați copii după asigurarea inițială și actul adițional de prelungire.
– Extras revisal actualizat cu funcția și salariul de bază
– OAMGMAMR filiala Maramureș va trimite un email cu valoarea cotizației pe anul 2021 și contul IBAN în care se va plăti cotizația – dovada achitării cotizației se va trimite pe aceeași adresă de e-mail – secretariat@oamgmamr-mm.ro
– Asistenții care au modificări de nume trebuie să trimită – copie C.I, copie document schimbare nume + Certificatul de membru în original
– Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la nr.de telefon : 0362/402.178