EXERCITAREA PROFESIEI

Cum se obține certificatul de membru

Asistenţii medicali care întrunesc condiţiile prevăzute în Ordonanţa de Urgenţă nr. 144/2008, Secţiunea 1, Articolul 12 exercită profesia pe baza CERTIFICATULUI DE MEMBRU eliberat şi avizat anual de către Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

Documentele necesare înscrierii în OAMGMAMR:

– Copie xerox după diploma de studii Școala Postliceală, Facultate, însoțită de  Diploma în original, pentru conformare
– Copie xerox supliment descriptiv Europass /Foaie Matricolă
– Copie xerox diplomă BAC
– Cazier judiciar în original
– Certificat de sănătate fizică și psihică – de a un cabinet de medicina muncii
– Copie contract individual de muncă /extras revisal ( dacă este cazul)
– Copie xerox C .I
– Copie xerox certificat căsătorie/certificat sau sentință divorț ( dacă este cazul)
– Copie xerox după asigurare malpraxis valabilă un an ( dacă este cazul)
– Se achită taxa de înscriere ( 100 ron) + cotizația anuală

Descărcare documente editabile:

Cerere tip + declaratie

Jurământ

Ordinul Asistenților Medicali Generaliști,Moașelor și Asistenților din Maramureș

Info Contact

Scroll to Top