EXERCITAREA PROFESIEI
Cum se obține certificatul de membru
Asistenţii medicali care întrunesc condiţiile prevăzute în Ordonanţa de Urgenţă nr. 144/2008, Secţiunea 1, Articolul 12 exercită profesia pe baza CERTIFICATULUI DE MEMBRU eliberat şi avizat anual de către Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
Documentele necesare înscrierii în OAMGMAMR:
– Copie xerox după diploma de studii Școala Postliceală, Facultate, însoțită de Diploma în original, pentru conformare
– Copie xerox supliment descriptiv Europass /Foaie Matricolă
– Copie xerox diplomă BAC
– Cazier judiciar în original
– Certificat de sănătate fizică și psihică – de a un cabinet de medicina muncii
– Copie contract individual de muncă /extras revisal ( dacă este cazul)
– Copie xerox C .I
– Copie xerox certificat căsătorie/certificat sau sentință divorț ( dacă este cazul)
– Copie xerox după asigurare malpraxis valabilă un an ( dacă este cazul)
– Se achită taxa de înscriere ( 100 ron) + cotizația anuală